No one ever won a chess game by betting on each move. Sometimes you have to move backward to get a step forward.

Tuesday 4 October 2011

muzik dalam syaitan ! (hati-hati)

  • Mizmar as syaitan - Alat muzik Syaitan "Syaitan gemarkan alat muzik yang mengunakan tali dan  tiupan dan megeluarkan bunyi-bunyi yang mengasyikkannya..
  • In Sorte Diaboi   - Dalam Hubungan Secara Langsung Dengan Iblis "Adalah mengenai imam yang mula ragu-ragu imannya, dan kemudian akhirnya mengambil tempat Antikristus. "Terdapat ini dude yang bekerja sebagai pembantu imam, dan selepas beberapa ketika dia mendapati bahawa diatelah tiada kaitan dengan agama Kristian," kata Silenoz. "Dia hanya jenis kebangkitanini dan menyedari bahawa dia mempunyai kebolehan yang berbeza dan kuasa yang berlainan dan bersandar lebih kepada sisi gelap." Perkataan "Di Sorte Diaboli" adalahselaras diulangi dalam lagu "Legacy Terpilih" dan perkataan juga muncul menjelang akhir lagu, "Awakening jahat". Kesimpulan kisah di dalam buku menunjukkan bahawakisah Di Sorte Diaboli belum selesai.
  Hal ini menjadi lebih hebat lagi dengan gejala lain yang menyertai muzik dan tarian tersebut iaitu pemujaan syaitan,penolakan agama,memnuhi segala pemikiran dan fantasi dengan segala unsur negetif dan positif, mati kubur, mayat dan sebagainya yang menjadi amalan iblis dan syaitan. hal ini lebih berjaya mengisi kekosongan jiwa dan idealisme anak-anak muda dan memberi mereka kepuasan dan hiburan lebih daripada pengaruh nilai-nilai murni dan agama serta moral ang mendalam konteks para remaja,ia juga golongan pelajar tidak dapat memenuhi keperluan mereka

kumpulan black metal ini mewajibkan setiap dari pengikunya melupakan rukun islam yang lima perkara, iaitu mengucapkan Dua kalimah Syahadah, mengerjakan Solat lima waktu,berpuasa di bulan ramadhan,membayar zakat dan menunaikan haji bagi sesiapa yang mempuyai kemampuan. sebaliknya mereka mestilah berpegang kepada lima rukun baru yang mengatakan menyembah allah itu adalah karut marut. empat lagi rukun kumpulan itu yang menggelarkan diri mereka "we are satan" ialah "kamilah setan". ialah jangan sembayang,kitab al-quran itu karut, membakar naskah-naskah al-quran dan membakar atau memijak kain atau pakaian sembahyang.

Hitam pula adalah menjadi warna rasmi kumpulan black metal yang membawa kefahaman kesyaitanan.
 

No comments:

Post a Comment